Verzend- en leveringsbeleid
Leverdagen
Bezorger gemist?
Wanneer jij de bezorger misloopt, ontvang je een kaart in de brievenbus. Op deze kaart staat een code. Via de PostNL app, of via de website van PostNL, kan je met deze code tot 22:00 uur een nieuwe bezorgafspraak maken. Op dit moment kan je zelf een bezorgmoment, tijdstip en eventueel een nieuwe locatie instellen. Loop je de bezorger de tweede keer ook mis? Je pakket ligt nu bij een afhaallocatie van PostNL. Op de nieuwe kaart die je in de brievenbus hebt gekregen, staat het adres van de afhaallocatie. Je hebt nu 10 werkdagen de tijd om je pakket af te halen.
Is het niet gelukt om het pakket binnen 10 werkdagen af te halen? Neem dan contact met ons op. Je pakket is nu onderweg naar ons. Samen kunnen we gaan kijken hoe wij het pakket nu bij je krijgen.
Levertijden en algemene voorwaarden
De levertijden die KlusdamesJansen.nl vermeldt op haar website zijn een indicatie; zij houden geen zogenaamde ‘fatale termijn’ in die leidt tot aansprakelijkheid van KlusdamesJansen.nl bij overschrijding. Er geldt alleen een fatale termijn als KlusdamesJansen.nl die verplichting schriftelijk heeft aanvaard, met uitdrukkelijke aanduiding dat het een fatale termijn is. Uiteraard zullen wij met volle inzet ons best doen om je drukwerk binnen de genoemde levertijd te leveren. Wij zijn hierbij echter ook afhankelijk van derden, denk aan transport en weersomstandigheden. Heb je het gevoel (aan de hand van de door ons vermelde statusinformatie) dat we de genoemde levertijd niet gaan halen en ontstaan hierdoor problemen aan jouw zijde? Neem dan direct contact met ons op, zodat wij op tijd kunnen anticiperen.